10 Mart 2009 Salı

Kitaplık

KOZMİK UYARI






Bu kitapta, gerçek dindar, gerçek demokrat, gerçek yurtsever, gerçek çağdaş,

gerçek hümanist, gerçek medya mensubu, gerçek sosyalist, gerçek bilim adamı, sözün kısası, gerçek ‘insan’ kendi meşrebine göre mutlaka birşeyler bulacaktır.
Çünkü, bu fakir, ne üç-beş kuruş için ona buna yalakalık yapmakta, ne de kabaca 25 milyar yıl sürecek bu muazzam serüvende, kozmik takvim kıstas alındığında üç saniyeye tekabül eden, zavallı altmış yıllık bir rol kaptığını unutmakta.
Ama allahın zavallı benliklerine bir nebze de olsa şeref bahşetmediği bir takım lağım farelerinin bu kitapta bulacakları, sadece sıradan bir Türk insanının hezeyanları olacaktır.
Gerçek dindarlara ve yurdunu, milletini seven dürüst medya mensuplarına selam olsun.
Selam olsun kazancı alın terinden oluşanlara.
Selam olsun aydınlığa.
Ve selam olsun geleceğin o pırıl pırıl dünyasına; içinde ne ezen, ne de ezilenin barınmadığı o mutlu yarınlara...



BEŞBİNDÖRTYÜZOTUZDÖRT
Roman
Kozmos Yayınları
Haziran, 1998
http://www.imge.com.tr/product_info.php?manufacturers_id=265&products_id=52940


Kitap, taslağını okuyanlar tarafından “Özel hayata müdahale” özelliğiyle SAKINCALI bulundu. Çünkü taslağın tamamını okuyanlar, rutin hayatlarına dönemediler. Kendilerini, çevrelerini, toplumu, her anı sorgulamaktan, bir tuhaf... bir başka... karmakarışık oldular.
“Rutin hayatını bozmak istemeyenlerin kesinlikle okumaması gerekir.”






KANLI KEFENLE RANDEVU
Roman
Kozmos Yayınları
Haziran, 1999
http://www.ikiayayincilik.com.tr/root/a/auth.asp?rsi=atwzz


bir reenkarnasyon mucizesi
Psikoloji denen dipsiz bucaksız ummandan dramatik bir fısıltı...
Bilim ve metafiziğin nefes kesen kapışması...
Beşbindörtyüzotuzdört’de olduğu gibi, yine Türkiye’de bir ilk’e imza;
Şeytan nelerin peşinde?..
Yeniden bedenlenmenin akıllara durgunluk veren hesaplaşması...
Sigmund Freud, Carl Gustav Jung ve Bakara 28Tarih boyunca insanoğlunun akıl edebileceği en şerefsiz tören; Recm cezası...
Yaradan adına yaradılanı yokedebilme küstahlığı...
Ekminezi gerçekten yaşanabilir mi?..
Hipnozdan farkı nedir?..
Ucuz parapsikolojik saçmalıkların dışında, yeniden doğuşa başka bir perspektiften bakış ve inanılmaz bir kurgu;
Şizofren bir genç ve paranoyak sevgilisi...
Yılmaz Yunak yine düşünmeye sürüklüyor,
Belki kimilerin sadece bir roman olarak niteleyebilecek olmalarına rağmen.



KARA SEVDAM TÜRKİYE’M
Derleme
Şubat,2000
Kozmos Yayınları

Yazarın çok sevdiği ülkesinde yaşanan haksızlıklar, sistemin bozukluğu
ve çıkmazlara isyanlarını ama hala ümitlerini yansıtıyor.
Türkiye’nin tüm kara sevdalılarını
“belki birgün...” dedirtecek hülyalara sürüklüyor...
Yılmaz YUNAK okuyucularını bir kez daha uyarıyoruz;
SAĞLIK BAKANLIĞI tarafından onaylan-ma-mıştır!
B a ğ ı m l ı l ı k yapar!



LACİVERT PARADOKS
Roman
Kozmos Yayınları
Haziran, 2000

Zamanda yolculuk ve zamanın paradoksları arasında yaşanan
ölümsüz bir aşk...
Milyonlarca yıllık mermer blokun içindeki taşlaşmış ceset...
Banka kasasındaki çıplak adam...
Genelkurmay’ın özel ofisinde, kapatıldığı odada “ortadan kaybolan” yaşlı adam...
Ay’ı, “yarılmadan” önceki haliyle gören “tuhaf adam”ın hayreti...
23 yıl nce gelen mektup...
270 yaşındaki esrarengiz ihtiyar...
Aynen “Beşbindörtyüzotuzdört”teki gibi, elinizden bırakmadan, bir solukta okuyacağınız enfes bir gerilim ve akıllara durgunluk veren muhteşem bir kurgu...
Yaşamınız boyunca unutamayacağınız bir roman.
Herşeyi ile, bir Yılmaz Yunak yapıtı...



“BENZERLERİYLE DEĞİŞTİRİLENLER”İN HİKAYESİ
İnceleme
Beyan Yayınları
Ekim, 2001
http://www.ideefixe.com/kitap/tanim.asp?sid=RKHUGBFJUB5BYEU05MUJ




Bu kitabı müslümanlar, sosyalistler
ve her iki disiplini de kabulden şimdilik kaçınan “insan”lar için yazdım.
İslam’ın ve sosyalizmin birbirinin zıddı gibi görülmesi ve gösterilmesi karşısında uzun zamandır böyle bir muhalefet şerhi koymak için dayanılmaz bir arzu duyuyordum;
“nasip” bugünlereymiş...




KURAN’DAKİ MAYMUN
İnceleme
Kozmos Yayınları
2003

İçinde yaşadığımız şu yüzyılda, “evrim” sözcüğünü ağzına alanlara
hemen saldıracak kadar Kuran’dan uzak oluş, kesinlikle İslami bir
tavır olamaz. Kitabın ilerleyen bölümlerinde, “meleklerin insana
ne zaman secde ettikleri”nin ayrıntısını gördüğünüzde, bana hak
vereceğinizden eminim. Bilimin doruk noktasına ulaştığı bu çağda,
şu andan itibaren “Evrim Teorisi” diye anılan kısmen doğru anlayışın
karşısına, “Evrim Kanunu” ile çıkıyorum. “Evrim Teorisi” nitelemesini
tarihin onurlu sayfalarına emanet ediyor, bu “Yaratılış Gerçeği”nin
aslında bir “Kanun” olduğunu, Yaratıcı’nın Kanunu olduğunu
tüm dünyaya ilan ediyorum.




KURAN’DAKİ UFO


Arıtan Yayınevi

İstanbul, 2004



Bu kitapta, üzerlerine "kurumuş çamurdan damgalı taş" atarak koskoca bir orduyu perişan eden "uçucular"dan söz edeceğim size ve "uçucular"ın ne olduğunu anlatacağım...
Ve bir de soracağım: "Kabe'yi yıkmaya yeltenen Ebrehe Ordusu'nun üzerine neden atom bombası atılamazdı; bunu engelleyen hamile kadın kimdi?"
Hatta size; "Rabbin katında işaretlenmiş taşlar"dan söz edeceğim.
Ne demek bunlar?.. Bugüne kadar bunları neden duymadık?..
Homoseksüellik illetine yakalanan Sodom şehri yok edilirken Hz. Lut ve ailesi neden dağların arkasına kaçmalıydı ve neden kesinlikle arkasına bakmamalıydı?.. Hz. Lut ve yanındakiler arkalarına baksalardı ne olurdu?..
Sodom'u yok eden atom bombasını oraya kim koymuştu?.. Hz. Süleyman bir saatte 450 km. süratle nasıl yolculuk yapıyordu; peygamber uçak mı kullanıyordu, başka bir taşıtı mı?.. Hz. Peygamber katıldığı en az iki savaşta göksel yardim almış mıydı; Allah'ın Elçisi'ne yardim edenler hangi "ayırd edici işaretler"i taşıyorlardı?..
İnsanlar, kendilerine bir insanın kılavuzluk etmesine neden itiraz ediyorlardı;
o güne kadar onlara ve atalarına kim kılavuzluk etmişti?..
Her şeyi öğrenmenin vakti geldi artık; haydi, derin bir nefes alın ve okumaya başlayın..






METEOR OPERASYONU
Roman
Neden Kitap Yayınevi
Ocak, 2008

http://www.nedenkitap.com/products.asp?id=344


18 Eylül 1982 tarihinde Sabra ve Şatilla mülteci kamplarına düzenlenen operasyonda; tamamı silahsız, çoğu kadın ve çocuklardan oluşan binlerce insan dünyanın gözleri önünde acımasızca katledildi.
Leyla Kemer henüz 7 yaşındayken bu katliamda tüm ailesini kaybetmiş,

vahşice tecavüze uğramış, bir gemiye sığınmış ve günlerce arkadaşının cesediyle koyun koyuna yaşamıştı. Kurtuluş mucizesi ve yeni hayatı, yaşadığı bu korkunç travmayı unutması için yeterli olmadı. Artık tek bir şey uğruna yaşıyordu; ailesinin, halkının ve tüm çocukluğunun intikamını almak!
Baştan sona aksiyon içerisinde okuyacağınız bu kitapta; tarihin kirli sayfalarına saklanmış bir vahşete ve intikam yemini etmiş bir kadının akıl almaz hikayesine tanık olacaksınız.
ABD, Abdullah Öcalan’ı Türkiye’ye neden teslim etti?
Abdullah Öcalan’ın Türkiye’ye iadesiyle başlayan süreçte, MİT ajanı Leyla Kemer tarafından başlatılan CIA ajanlarına yönelik katliamdan eski bir CIA ajanı olan Amerikan Başkanı kurtulabilecek mi?
Meteor olduğu sanılan Kabe’deki kutsal taşa yönelik Amerikan nükleer saldırı planı engellenebilecek mi?
MİT, 3.Dünya Savaşı’nı engelleyebilecek mi?
MİT, Muratlı katliamının intikamını nasıl aldı?



SEÇENEK ETKİSİ
Roman
Sis Yayıncılık
Eylül, 2009
www.hemenkitap.com

ISBN 978-975-6178-26-3

"Zaman sonsuz bir geçmişten sonsuz bir geleceğe uzanıyor,
zaman diye birşey yok evlat."

18 yorum:

  1. Babacım, seninle gurur duyuyorum...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Yılmaz Beyin Lacivert Paradoks adlı kitabını tüm aramalarıma rağmen bulamadım. Daha önce kensisiyle de görüşmüştüm, fakat elinde kalmadığını belirtmişti. Harika bir eser. Okudum ve bir arkadaşıma hediye etmiştim daha sonra bulurum diye. Fakat bulamadım. Bu kitabı bulabilmem için ilgilenenlerden yardım rica ediyorum. Yılmaz üstadıma selamlar ve sevgiler.
    Halit ERTURK
    Osmangazi/BURSA
    goldstar/1907@mynet.com

    YanıtlaSil
  3. Halit bey,
    e posta adresinize gönderdiğimiz mesajlar iletilemiyor. Lütfen posta adresinizi zerbako@gmail.com adresine gönderin dileğinizi gerçekleştirelim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. nihat yavşan
    lacivert paradoks'la başladım Yılmaz Yunak ve kitap okumaya ve birdaha da durmadım.Okumayı sevdirdi bana Yunak'ın kalemi.Bütün yazarlarımız bu kadar duyarlı olabilse keşke.Ufkumu açtı bu kitaplar.5434, kanlı kefenle randevu,meteor operasyonu,

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nihat Yavşan,

    İltifatlarınız için teşekkür ederim.

    “Diğer yazarlarımızın bu kadar duyarlı olması” meselesi bir vicdan meselesidir.

    Temel öncelik, duyarlı olmak isteyen kişinin -varsa- vicdanını herhangi bir şeye/yere ipotek etmemiş olmasıdır.

    Nobel ödülü almak için “Türkler 30.000 Ermeni’yi kesti!” diye kalleşleşmek zorunda olan insanlardan duyarlı olmalarını tabii ki bekleyemezsiniz.

    Bütün mesele, vicdan diye isimlendirdiğimiz o “iç ses” meselesidir; ama işin içine cüzdan, makam-mevki, şan şöhret, çıkar ve buna benzer beklentiler girdiğinde o “iç ses” devre dışı bırakılmakta, yeteneklerinden kuşku dahi duyulamayacak bu kalem erbabı kendini bir anda İblis’le koyun koyuna bulabilmektedir.

    Yapılması gereken şey, insanlaşmaya çalışmaktan ibarettir.

    Burada, her türlü olumsuz koşullara rağmen bu insanlaşma çabası sürdürülmektedir.

    Bir insanın dini, siyasi görüşü, etnik kökeni önemli değildir; önemli olan, bu kişinin bu insanlaşma çabası içinde olup olmamasıdır.

    Mesele samimiyet meselesidir dostum, mesele içtenlik meselesidir…

    Hepsi bu…

    YanıtlaSil
  6. H. Tuğça Şener24 Ocak 2010 19:27

    Yılmaz Yunak kitapları artık http://neokuyorsun.com adresinde. Yılmaz Yunak okuyanlar başka neler okuyor, okudukları hakkında ne düşünüyor, ben merak ediyorum doğrusu.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Sevgili Tuğça,
    Yeni kapak tasarımlarına inşallah... :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. yılmaz hoca meteor operasyonu kitabınızı şuanda okuyorum.bitmek üzere.yazı dilinizi ve içeriğini harika buldum.düşünce ötesi.diğer kitaplarınızıda okuyacağım.başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Seçenek etkisi kitabınızı yeni bitirdim... uzun zamandır pek çok kitaba başlayıp bitirmeden bırakıyordum, ama kitabınız bunu değiştirmeyi başarmamı sağladı... tümüyle harikaydı kitap, tek aklıma takılansa Sevda Uluşçunun danıştığı bilgenin söylediği Irakla ilgili şeylerdi... diğer kitaplarınızı okumadım, o yüzden hakkınızda fazla bilgiye sahip değilim, ama artık skyturkteki yazılarınızı okuyorum... merakımsa sizinde paralel başka bir evrende abd ıraka saldırmıyor gibi bir görüşümü düşündüğünüzdür... böylemi teselli bulmalıyız?.. diğer kitaplarınızı en yakın zamanda alacağım, bazıları yayında yok denilse de sahaflardan da olsa bulacağım... kaleminize yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Sevgili Stavgorin,
    Yılmaz Yunak kitaplarının daha ilklerinde özellikle bir uyarı yapıldı: "Alışkanlık Yapar" diye
    Hoşgeldin aramıza, ne iyi ettiniz.
    zerbako@gmail.com
    adresine adresinizi bildirirseniz size Yılmaz Yunak kitaplarının bir serisini gönderebiliriz.
    Tekrar teşekkürler,
    Sevgiler
    z.b.

    YanıtlaSil
  12. Yılmazciğim nerelerdesin, seni bulamıyorum.. Faruk

    YanıtlaSil
  13. sevili yılmaz bey ben lacıvert prodoks kıtabınızı yıllar once bı dostum okumam ıçin verdı ama başına talıhsız bır kaza geldı bende emanet aldığım bu kıtabı satın almak için aramadığım yer kalmadı istanbulda üskudar kadıkoy ve bursada bakmadığm kıtapçı kalmadı bende internetten bulurum dıye bakınırken sizin yazı dızılerınızle karşılaştım lütven banada yardımcı olun bu kıtabınızı bulmama yardımcı olun lutven aradan yıllar geçtı ve ben aldığım emanetı veremedım yardımcı olucanızı umud aderek şimdiden teşekkur ve şukranlarımı bildırım =BURSADAN AYNUR ÇELİK=aynur__60@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Seçenek Etkisi bildiğim kadarıyla son kitabınız. Okudum ve gerçekten çok beğendim. Yeni kitap yazmayı düşünüyor musunuz ?

    YanıtlaSil
  15. Sevgili arkadaşım uzun zamandır görüşemedik. Büronun telefonları da değişmiş, ayrıca gsm numaran bozulan telefonumdaydı o nedenden dolayı sana ulaşamadım.
    TARIK LAK
    emekli34@yahoo.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba yılmaz bey biraz geç olmakla birlikte meteor operasyonu kitabınızı okudum yalnız sizden bir ricada bulunmak istiyorum kitap 352 sayfamıçünkü kitap tamamlanmıyor büyük ihtimalle baskı hatası yalnız aldığım yerdeki kitapların tamamı bu şekilde neden yayıncılıkda bulabilirim umuduyla orayıda aradım ama maalesef bulamadım

    YanıtlaSil
  17. Bloğunuzdaki paylaşımları ekibimizce çok beğeniyoruz.ve paylaşımlarınız için teşekkür ederiz. Sizide Acer destek sayfamıza bekleriz.

    YanıtlaSil